Поділитися

 (Горор Нуар: історія чорного горору)

Темношкірі в фільмах жахів — таке ж часте явище, як і темношкірі в рок-музиці. І якщо з останньою парадокс, адже вона з'явилася саме завдяки блюзу, що корінням сягає в африканську культуру, то кінематограф із самого початку був пристанищем блідолицих.
Сьогодні представники негроїдної раси (не подавайте на нас до суду, пліз) отримують Оскари, режисують геніальні (за деякими оцінками) стрічки, тримаються в жанрі впевнено та професійно, але великими досягненнями в жанрі горор вони не можуть похвалитися. Кого ми знаємо з режисерів? Біл Ґанн, який помер ще у восьмидесятих? Сучасний оскароносний "вискочка" Джордан Піл? Його "Пастка" наробила шереху в сфері горору, а Ми обіцяє цей успіх закріпити. Проте, у відсотковому співвідношенні це крапля в морі. Причини ті ж, що пов'язані з питтєвими фонтанчиками та місцями для "кольорових"?
Підняти проблему "чорного" горору спробували за допомогою фільму-дослідження.

"Горор Нуар: історія чорного горору" — це фільм, що розповідає про те, як жанр жахів зіткнувся з проблемою чорних американців. Він ґрунтується на однойменній книзі професорки Робін Мінз Коулман і критично аналізує епоху жанрових фільмів, які по черзі використовували, висміювали, експлуатували і відтісняли на задній план як чорних режисерів, так і чорних глядачів. "Горор Нуар" — оригінальна документалка від Shudder, і вийде вона виключно на горор- і трилер-каналах 7 лютого після допрем'єрних кінопоказів в Нью-Йорку і Лос-Анджелесі.

CvUmkG3XYAErchL.jpg

Будучи чорною, важко не помітити, що таких як я, в жанрі дуже мало. А страхів, властивих чорношкірим, ще менше, — продюсер і співавторка фільму Ешлі Блеквелл.

"Горор Нуар" досліджує ту частину жанру жахів, якій не приділили належної уваги, і яка лише зараз набирає обертів, — головний менеджер Shudder, Креґ Енґлер.

Над фільмом працювали:

Ернест Дікерсон (Кістки, 2001)
Расті Кандіфф (Історії з моргу, 1995)
Тіна Мейбрі (Проклятий Міссісіпі, 2009)
та ін.
Акторський склад:
Пола Джей Паркер (Історії з моргу, 1995)
Кен Форі (Світанок мерців, 1978)
та ін.

Для темношкірих режисерів та акторів ще довго існуватиме та сама проблема, з якою бореться нині також українська культура — їм доведеться переступити через соціальні та політичні аспекти і почати робити просто хороше кіно.

Інакше ми матимемо ще десять "Пасток", які вчергове зачеплять проблему расової дискримінації.

Трейлер

Подобається проєкт? Ви можете підтримати нас, всі кошти підуть виключно на розвиток «Бабая»

Бажаєте опублікувати свої матеріали? Пишіть нам на пошту: