Немолодий письменник Тео Конрой і його молода дружина Сюзанна, у спробі налагодити подружні відносини, вирішують змінити обстановку, і винаймають зручний сучасний будиночок у Альпах, куди прямують, прихопивши шестирічну доньку Еллу. Звісно (авжеж) на місці починають творитися дивні дива, і будинок у кращих традиціях Ширлі Джексон починає переслідувати мешканців і влаштовувати їм всілякі кошмарні речі. Дуже оригінально? Маємо кілька риторичних запитань.

По-перше, незрозуміло, до чого тут акцент саме на сучасності будинку. Мовляв, ми не такі як усі, наш дім не старий та розвалений, і привиди в ньому не якісь там старовинні опудала, що гримлять ланцюгами?

По-друге, історія на перший погляд не дає нам нічого нового. Проблемні стосунки між людьми на фоні декорацій містичного кошмару – це вже навіть не баян. Та й герой – розчарований у собі/дружині/музі/накладах/гонорарах писака. Нікого не нагадує? Звісно, що нагадує. Практично кожного героя-письменника, народженого клавіатурою Стівена Кінґа.

У головних ролях – Кевін Бейкон («Невидимець» (2000), «Пятниця, 13-те») і Аманда Сейфрід («Тіло Дженніфер», «Твін Пікс»). У режисерському кріслі – Девід Кепп, котрий свого часу зняв (ов, який збіг!) відому стрічку про ще одного письменника, у котрого не все до ладу – «Таємне вікно» з Джонні Деппом

Подобається проєкт? Ви можете підтримати нас, всі кошти підуть виключно на розвиток «Бабая»

Бажаєте опублікувати свої матеріали? Пишіть нам на пошту: