"Місто, що тоне": лавкрафтіана, на яку ми заслуговуємо

Деталізований атмосферний трилер від розробників з Frogwares

Поділитися

"Місто, що тоне": лавкрафтіана, на яку ми заслуговуємо

Творчості великого маестро жанру жахів Говарда Філіпса Лавкрафта присвячено не так багато фільмів чи ігор. На втілення окремих історій цілком годі й сподіватися, проте специфіка творчості містера Провіденса дозволяє, як з цеглинок, будувати власні химерні сюжети, наповнюючи їх нескінченною кількістю референсів до відомих і не дуже вигадок майстра. Хлопці й дівчата з Frogwares вирішили не вигадувати велосипед, а піти перевіреним ще з часів "Поклику Ктулгу: Темних закутків Землі" шляхом, створивши цілковито свою історію, засновану на загальній міфології Інших богів, що б поєднала тисячі різноманітних сюжетів з книг Лавкрафта й увібрала в себе так любиму фанатами його творчості атмосферу безвиході й божевілля.

Події гри розгортаються на початку 20-го століття в Новій Англії. Грати ми будемо за приватного детектива Чарльза Ріда, який повинен розгадати таємницю жахливих повеней, що обрушилися на невелике містечко. Спочатку проект називався просто "Поклик Ктулгу", та було прийняте рішення його перейменувати, так як він сильно розрісся в масштабах. Гра вийде під назвою "Місто, що тоне". Розробники пропонують оцінити сочну графіку і тягучу атмосферу по кількох надзвичайно крутих кінематографічних трейлерах. Один з них виглядає, як повноцінна короткометражка по всесвіту Лавкрафта.

Реліз гри запланований на 2018 рік.


Подобається проєкт? Ви можете підтримати нас, всі кошти підуть виключно на розвиток «Бабая»

Бажаєте опублікувати свої матеріали? Пишіть нам на пошту: